Často kladené otázky

Ako sa môžem pripojiť k video hovoru?

Video hovor môžu iniciovať iba vaše kontakty. Ak vám váš kontakt volá prostredníctvom video hovoru, dostanete buď SMS správu alebo oznamovací hovor (ak nemáte mobilný telefón) s odkazom na webovú stránku video hovoru a váš kód. Po prijatí SMS správy alebo oznamovacieho hovoru máte 5 minút na to, aby ste sa pridali k video hovoru. Počas tejto doby bude váš kontakt na vás čakať.

Aby ste sa mohli prihlásiť, musíte zadať prijatý kód.

Po prihlásení sa k hovoru pripojte stlačením zeleného tlačidla telefónu.

Moja kamera alebo mikrofón nefungujú

Ak sa nevidíte v pravom dolnom rohu obrazovky videa, je možné, že vaša kamera nefunguje správne. Svoju kameru môžete otestovať na nasledovnom odkaze: https://webcammictest.com/

Ak vás váš kontakt dobre nepočuje alebo vôbec nepočuje, môže byť problém s mikrofónom. Správne fungovanie mikrofónu môžete otestovať na nasledovnej stránke: https://webcammictest.com/check-microphone.html

Stránka video hovoru mi oznamuje, že môj prehliadač nie je podporovaný

Klient video hovoru je momentálne možné používať iba na osobných počítačoch s nasledovnými operačnými systémami: Windows7, Windows 8/8.1 , Windows 10, Linux, Mac OsX. Na mobilných zariadeniach prosím používajte aplikáciu Avisio.

Podporované sú nasledovné webové prehliadače:

Ak máte vydanie systému Windows N, budete si musieť stiahnuť potrebný balík mediálnych služieb na tomto odkaze: https://support.microsoft.com/en-us/help/3145500/media-feature-pack-list-for-windows-n-editions

Je moje internetové pripojenie dostatočné na to, aby som sa pripojil k video hovoru?

Minimálna rýchlosť pripojenia pre video hovor je 512 kbps, ale odporúčame pripojenie s rýchlosťou 2 mbps. Odporúčaný ping (testovanie dostupnosti) pre video hovor je menší ako 50ms.

Rýchlosť vášho pripojenia môžete otestovať tu: http://speedtest.net/

Dôležité:

Inicializovať hovor môže výlučne väznená osoba. Odporúčame vopred si dohodnúť presný čas video hovoru. Kvalita video hovoru je priamo úmerná kvalite dostupného internetového pripojenia. Z toho dôvodu odporúčame počas hovoru sa zdržiavať na mieste, kde je kvalita siete stabilná a nepremiestňovať sa.

V prípade ďalších otázok prosím kontaktujte info@bvfon.sk